Sömngångare

måndag 2 juni 2008

Jag är så vansinnigt trött så jag tror snart jag somnar över skrivbordet. det blev lite för sent igår. Lost finalen var inte slut förrän efter halv ett och man kommer ju aldrig direkt i säng. så nu är jag vansinnigt trött och huvudvärken kommer smygande. Bir nog en lugn kväll med god dryck och L word. Älskade den serien när den kom till sverige. Låg klistrad, men sedan tappade jag tråden. Nu är den dock en del i sommarplanen. Dessa serier ska avhandlas under sommaren tänkte jag:

L word 5 säsonger How I met your mother 3 säsonger Battlestar galactica 4 säsonger

Men det beror ju på hur mycket tid det blir över. Om det blir en fantastisk sommar vädermässigt, så kanske det inte blir så mycket tv-serier.

Angående L word, Kathrine Moenning är... finns inte ord för henne. Redan i Young Americans så älskade jag henne (tillsammans med Ian Somerhalder. Fantastiskt par! Och honom saknar man ju fortfarande i Lost...) och hon är fullkomligt sagolik i L word.

Magnifik bild på de två.<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh ian! älskar honom. fan att han skulle gå och dö i lost :P har faktiskt inte hunnit se de tre sista avsnitten. har massa att se ikapp nu. får se när jag hinner, men är jäkligt nyfiken :)

inflyttningsfest låter kul men ska på springsteen den helgen så krockar nog =/ tyvärr. usch nu måste jag vila en stund. är helt död efter all sol.

Anonym sa...

jag gillade faktiskt aldrig boone som karaktär. vilket gick lite emot det faktum att jag älskar ian. :P hursomhelst var han ju jävligt snygg i lost med så lite synd att de dödade honom var det. visst var säsongsavslutningen riktigt bra förresten? me liked a lot. trist att vänta tills nästa år på nya avsnitt nu bara, men det gick ju förra gången så. =)

hoppas du har en bra dag förövrigt. =)

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme