tisdag 17 juni 2008

Är tillbaka på jobbet. Har bara 2 veckor kvar. Eller inte ens det. De 2 dagarna som är kvar denna vecka och nästa vecka... sedan är det 9 veckors underbar ledighet. Jag och Maja ska ha det fantastiskt.

Jag ska snart försöka publicera lite bilder på vår sagolika lägenhet. Jag älskar att jag bara längtar hem. Så var det aldrig där vi bodde förut. Ville aldrig vara där. Här vill jag inget hellre än att pyssla hemma (t.o.m. diska... what's up with that?), bjuda hem folk eller bara mysa hemma med A och Maja. Lovely!

Ny fanfic uppe av min favorit Rhonda. Blev sjukt sugen på att skriva egen. Tror dock att jag börjar på en ny. Den andra blev inte riktigt som jag tänkte. 2 idéer ihopblandade till en blev inte riktigt bra. Men delar av den kommer jag nog att använda igen, fast på ett bättre sätt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

åh härligt att du är här igen lite iaf :) har saknat att läsa din blogg. ja vi borde absolut ses! jag äri kalmar hela juli typ så blir lite tight kanske nu med midsommar och allt. men vi får lösa det :)
härligt med lägenheten! ska bli kul att se.
jag och min kompis pratade precis om att se SATC men det verkar bara vara typ två dagar som vi båda kan, men sk akoll aupp det där. vore nice att gå ihop som vi pratadeom :)

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme