tisdag 3 juni 2008

När jag satt och läste i den gamla bloggen hittade jag inlägget jag skrev efter att jag fått veta att Henrik skulle sluta i Date. Det var Stina som berättade det. En kväll när vi satt och pratade på msn i timmar. Jag minns faktiskt inte ens hur hon hamnade där. Hur vi lärde känna varandra, om vi nu gör det. Känner varandra alltså. Men den kvällen har jag för mig att en hel del ganska privata saker kom upp... om vad som hänt och vad man gjort. Iallafall så minns jag att jag sa/skrev till Stina att jag inte kunde se mig och Henrik tappa kontakten. Ett år senare kan jag ju säga att jag... ja fel hade jag väl inte, men inte långt därifrån. Jag vet vad han gör nuförtiden. Han gratulerade mig på födelsedagen (FÖRVÅNAD! Fast han brukade komma ihåg det förr. Blir väl så när man fyller 2 dagar efter honom.). Men så mycket mer har det inte varit. Jag trodde nog att vi skulle ha mer kontakt än så. Inte direkt ses, men några mail här och var iallafall. Och för en månad sedan hade jag inte hört ett ljud. Då hade visserligen inte heller hört av mig. It takes two... eller vad är det man säger? Nåja, jag saknar honom allt litegrann iallafall. Och som jag sa till honom, han är alldeles för duktig för att inte satsa på musiken. Jag förstår att jobbet han har nu kanske är lättare att kombinera med familjelivet, men han hör hemma på scen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Listor är superskojigt!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme