onsdag 4 juni 2008

Jag tror jag såg fyra L word avsnitt igår. Ville inte sluta. Bara ett till, bara ett till... <3

Annars var det en lugn kväll. Satt ute och åt middag. Lekte en stund på lekplatsen. Tittade på Majas nya favoritfilm "Min granne Totoro". Egentligen var det jag som fick den när jag fyllde år, men det vägrar min snart 3 åriga dotter förstå. "JAG fick den av Mia..." Nåja, det kan hon väl få tro så länge hon inte tittar sönder den. Mina animéfilmer är dyrbara. Naturligtvis de som är köpta i Japan mest, men även de som är köpta här. Alla Studio Ghibli filmer är fullkomligt underbara! Fast den allra allra bästa, och sorgligaste är Grave of the fireflies. helt FANTASTISK film! (INGET för barn dock.)

Men att Maja även älskar mina gamla Candy Candy VHS'er det värmer mitt hjärta. Funderar på att köpa Sandybell serien på DVD till henne. Då kan vi sitta och titta tillsammans. :D

0 kommentarer:

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme